FANDOM

Satetsu
Hitokugutsu
Nazwa
Japońska 砂鉄
Rōmaji Satetsu
Angielska Iron Sand
Debiut
Manga Rozdział 268
Anime Odcinek 22
Występuje w Manga, anime i gra
Użytkownicy
Trzeci Kazekage

Sasori

Satetsu (砂鉄, Satetsu; Dosłowanie znaczy "Żelazny Piasek"), to broń używana przez Trzeciego Kazekage, w połączeniu z jego specjalną zdolnością do przekształcania czakry do sił magnetycznych. Gdy naśladuje technikę piasku jinchūriki Shukaku, on zamiast stosował, uwolnienie żelaza do broni i używali ich jako podstawę w trybie ataku.

W przypadku zastosowania w odpowiednich ilościach, w tym uwolnienie żelaza może zostać wyposażone w szereg różnorodnych sposobów, w których Sasori miał pełne wykorzystanie przez użycie jego lalek Trzeciego Kazekage. W celu stworzenia użytecznych technik, począwszy od dużych konstrukcji na kulach jak cząstki i wiele gałęzi uderzających.

Piasek również może krzepnąć żelazo w stawy lalek, dzięki czemu nadaje się do użytku w walce tak długo, jak pole magnetyczne Trzeciego Kazekage jest w rzeczywistości, nawet pomijając Kikō Junbū. Chiyo, o której mowi ta technika należy do najgrożniejszych technik broni w Sunagakure. Sasori odwrócił Trzeciego Kazekage do ludzkiej lalki, on też stał się użytkownikiem Satetsu.