FANDOM

Hiraishin Kunai
Hiraishin Kunai
Nazwa
Japońska 飛雷神クナイ
Rōmaji Hiraishin Kunai
Angielska Flying Thunder God Kunai
Debiut
Manga Rozdział 239
Anime Odcinek 119
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Użytkownicy
Minato Namikaze

Kakashi Hatake
Naruto Uzumaki

Hiraishin Kunai są wykonanymi kunai i narzędziamy podpisanymi Minato Namikaze, który używa go w połączeniu z jego czasoprzestrzennym ninjutsu: Hiraishin no Jutsu. Różnią się one od standardowego kunaia, mający trzy ostrza zamiast jednego, a w uchwycie (który jest grubszy niż normalny) jest "znacznik" do zdolności portali Minato; Namikaze powiedział również, że te ostrza są nieco cięższe od normalnego kunaia. Występy na nich sprawiają, że są bardziej śmiercionośne w walce wręcz.

Minato dał jeden z tych kunaiów swoiemu uczniowi, Kakashiemu Hatake, jako uroczysty prezent dla jego awansu na jōnina, jak również był w stanie teleportować się do jej drużyny w każdej chwili, o ile miał kunaia w ich posiadaniu. Podczas Trzeciej Wojny Shinobi, w bitwie pomiędzy Konohagakure i Iwagakure, shinobi rzucili te kunaie na tyły wroga, co pozwoliło Minato na natychmiastową teleportację do różnych miejsc i zabicie przeciwnich shinobi, gdy w tym samym czasie co trudno wrogom przewidzieć, gdzie on będzie teleportować się. On również trzyma kilka tych ostrzy w kryjówce, aby mógł szybko teleportować się, gdy jest to konieczne.